Grupa LestheZone® gwarantuje optymalną obsługę serwisową towarów objętych gwarancją oraz pogwarancyjnych. Serwisujemy również maszyny z poza systemu naszej dystrybucji.
Kilkanaście lat doświadczeń gwarantuje wykonanie usługi w sposób rzetelny oraz w optymalnym czasie.
Karta gwarancyjna oraz faktura/paragon są podstawą przyjęcia towaru do serwisu. Na wszystkie urządzenia zakupione w naszej firmie jest udzielana gwarancja na okres od 12 do 36 miesięcy.
W przypadku urządzeń po ekspozycyjnych okres gwarancji ustalany jest indywidualnie.
W przypadku napraw wykraczających ponad standardowy czas zapewniamy urządzenie zastępcze.
Podstawą poprawnego przeprowadzenia procesu naprawy jest dokładne wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
PROSIMY O RZETELNE WYPEŁNIENIE WSZYSTKICH WYMAGANYCH RUBRYK FORMULARZA ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM LISTY OSPRZĘTU DOŁĄCZANEGO DO WYSYŁANEGO SPRZĘTU.
Grupa LestheZone® nie odpowiada za uszkodzenia powstałe na skutek złego zabezpieczenia urządzeń na czas transportu. Prosimy o przesyłanie sprzętu odpowiednio zabezpieczonego oraz sprawdzanie stanu (zawartości) przesyłek podczas dostawy/przy kurierze.
Maksymalny termin naprawy wynosi 15 dni roboczych licząc od daty dostarczenia niesprawnego sprzętu do naszego serwisu. W praktyce naprawa nie powinna przekroczyć 5 dni.
Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych,
- uszkodzeń wynikających z nieprawidłowej obsługi,
- uszkodzeń z naruszeniem plomby gwarancyjnej,
- materiały eksploatacyjne.